« Hem | Ny nordisk webbsida om det utomjordiska » | Lika som bär » | Rachel Maddow fick flytta Irandebatt... för Britne... » | En stunds ödmjukhet Vår avslöjande okunnighet » | Världens ondaste diplomat: Vi måste anfalla Iran » | Ahmadinejad och vad han egentligen har sagt om Israel » | Några av mina artiklar om pengar återskapade -- del 3 » | Några av mina artiklar om pengar återskapade -- del 2 » | Några av mina artiklar om pengar återskapade -- del 1 » | 11 september: Hjältinna ifrågasätts »

2-meters transvestit hittad död efter sexparty med saudisk miljonär

Den döde Dean Johnson. Bild från Wonkette.

Det där låter väl som en rubrik som kvällstidningarna borde kasta sig över och spekulera kring i några veckor? Eller hur? Va?
Och, tro det eller ej, historien är faktiskt sann. Den legendariske, för att citera Wonkette, transvestiten Dean Johnson, HIV-positiv och metamfetaminmissbrukande, över två meter lång och flintskallig, hittades död i Washington D.C. i förra veckan. Glamrockaren från New York befann sig i huvudstaden för att ordna ett sexparty för en okänd saudiarabisk miljonär. En återkommande kund sedan länge, enligt uppgifter på den avlidnes dator.

Men när man tänker efter, hur PK, politiskt korrekt, skulle det vara? En HIV-positiv bög? En muslimsk miljonär?? I USA:s huvudstad, med potentiella politiska undertoner???

Nåväl, ännu ett scoop här på UUAA...

Andra bloggar om: , , , ,

Mikael Wälivaara

Om mig

  • Mikael Wälivaara
  • KIVIK, Skåne, Sweden
  • "Food for thought", eller tankeföda som man skulle kunna översätta det med, till andra hungrande själar, som jag.
Min profil