« Hem | Bränderna i Kalifornien: Fejkad presskonferens » | Putin: USA:s politik mot Iran är som en galning me... » | Vem äger ditt ansikte på Facebook? » | Kan jag haft fel? Förhoppningsvis! » | Bill Maher och 9/11 – NOT » | Bränderna i Kalifornien, Blackwater och diktator Bush » | Outad CIA-agent arbetade för att förhindra iranska... » | The Matrix - A poem by Paradox » | Favoriterna skämmer ut sig, den ena efter den andra » | Guds avbild... »

The Gnooze – G:et är stumt

Ni får tro vad ni vill, men jag har äntligen hittat en nyhetsuppläsare jag inte tror att jag kommer att kunna somna utan... (BoB Måns)

Marta Costello på The Gnooze – G:et är stumt – är en medelålders nyhetsjunkies dröm, det går inte att uttrycka det på annat sätt. Snygg chroma key.

PS:
Jag har besparat dig mina Woody Allen skämt, något jag beklagligtvis är ökänd för i sociala sammanhang, men här krävs det ett:
"En kompis till mig skulle gifta sig. Han var knarkare, en junkie, och skulle gifta sig med en... junkette. Men jag kunde inte komma på någon bröllopsgåva till en junkie som har allt, så jag köpte en komplett uppsättning matsilver, av enbart skedar... Tyckte att det uttryckte mina känslor så väl."

Andra bloggar om: , ,

Jeg synes dette var morsomt. Jeg mener, når nyhetene først har blitt ABSOLUTT tabloid og fordummende, hvorfor ikke sette inn en Marta Costello slik at FREMFØRINGEN i det minste blir en underholdende opplevelse!

Bedre med Marta enn de dumme nyhetsreporterne som prøver å simulere følelser som skal harmonere med nyhetsinnholdet.

Rolf Kenneth

Skicka en kommentar
Mikael Wälivaara

Om mig

  • Mikael Wälivaara
  • KIVIK, Skåne, Sweden
  • "Food for thought", eller tankeföda som man skulle kunna översätta det med, till andra hungrande själar, som jag.
Min profil