« Hem | USA:s flygvapen planerar för att anfalla Iran » | Två starka videolänkar » | New World Order och Stockholmssyndromet » | Mandela är död, hävdar George Bush Mördad av Sadda... » | Svenska vapen gör succé i Irak "USA väldigt nöjda,... » | Frihetsgudinnan har stängt för gott... Ingen Habea... » | S:t Petraeus och den amerikanska vapenhandeln » | Lars Vilks, Expressen och den virtuelle terroriste... » | Polis tystar debattör med elpistol John Kerry tyck... » | Mikael och Mikael funderar vidare :Om 11 september »

Korkad, senil eller bara en lögnare?
Presidentkandidat McCain vs. Videoinspelningar




Videon är borttagen eftersom den visade sig stöka till Firefox av någon anledning. Klicka på bilden om du vill se den.

Den nyss 71 år fyllde senator John McCain har verkligen inte haft en lätt presidentkampanj så här långt. Hans medarbetare hoppar av på löpande band och hans kampanjkassa är slut. Inte blir det bättre av att han inte tycks ha en aning om vad han själv och personer han talat med egentligen har sagt. Och att det skulle finnas videoupptagningar som kan friska upp hans minne verkar han ha förträngt.

Detta är inte någon avgörande politisk nyhet, den är väl egentligen mest tragisk. Men eftersom jag anklagar politiker för att ljuga kan det ibland vara intressant att se hur skamlöst det görs.

Andra bloggar om: , ,

Detta är min favorit när det kommer till denna kategori.

Jag får bara ont i magen... Men han hade ju i alla fall rätt på en punkt, vår käre Rumsfeld: "I'm not in the intelligence business"...

MW

Skicka en kommentar
Mikael Wälivaara

Om mig

  • Mikael Wälivaara
  • KIVIK, Skåne, Sweden
  • "Food for thought", eller tankeföda som man skulle kunna översätta det med, till andra hungrande själar, som jag.
Min profil