« Hem | Kucinich vinner stor enkät bland demokratiska gräs... » | En större skandal än Watergate men media tiger » | Underhållning à la Google News » | Gröna gubbar från Mars... » | Jävsskandal i USA:s UD om Blackwater leder till CI... » | Folkomröstningar är för fegisar... » | 'Condis' arbetsgivare mutade Saddam efter 11 septe... » | Storpolitisk "torpedverksamhet"? Kinesisk ubåt gen... » | 11 september: Filmtajm! Loose Change Final Cut » | Unik UFO-debatt på CNN »

Facebook -- hittar man något under ytan?

För alla eventualiteters skull meddelar jag härmed att jag i går gick med i Facebook. Jag måste ju se vad det handlar om! Och direkt hittade jag flera gamla kompisar, så det verkar onekligen ha sin tjusning, även om jag blev riktigt bedrövad när jag nyss letade bland politiska grupper -- jag har inte kommit så långt i mitt grävande ännu. Facebook verkar än så länge befinna sig på en mycket, ja ytterst ytlig nivå med cocktailpartyetikett: Prata inte politik eller religion!

Men jag ska inte döma förhastat. Finns det några "friends" därute, som jag inte hittat?

Andra bloggar om:

Du kommer aldrig finna mig där :p

Har nog med lösenord att komma ihåg och sidor som måste besökas ofta så det räcker och blir över... Men du får sprida lite en lite mer politisk debatt på facebook och få fart på folket där :)

Hei

Kommer heller ikke til å finne
meg der. sjekk ut denne lille
men meget informative oppsumeringen
om FACEBOOK, hvem trekker i trådene?
Hvem står bak finansieringen? etc.

http://albumoftheday.com/facebook/

Hilsen en nordmann som snart skal
flytte inn i de svenske skoger

:-)

Skicka en kommentar
Mikael Wälivaara

Om mig

  • Mikael Wälivaara
  • KIVIK, Skåne, Sweden
  • "Food for thought", eller tankeföda som man skulle kunna översätta det med, till andra hungrande själar, som jag.
Min profil